ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رشد 108 درصدی اعتبارات عمرانی وزارت ارتباطات

| چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۹، ۰۵:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه‌ای ( عمرانی ) این وزارتخانه از محل ردیف متفرقه درآمد – هزینه نسبت به سال گذشته حدود 108 درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،"عبد خضر کامرانی" روز چهارشنبه افزود: بودجه مصوب این وزارتخانه در سال 1389 از سوی رییس جمهوری برای اجرا به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ابلاغ شده است.

وی افزود: بیش از 90 درصد از درآمدهای وزارت متبوع از محل ردیف‌های متفرقه درآمد-هزینه تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد، بر همین اساس هر سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درآمدهای خود را از محل هایی نظیر حق امتیاز شبکه و حق فرکانس رادیویی به خزانه واریز می‌کند و طبق قانون، بخشی از آن، به حوزه ICT اختصاص پیدا می‌کند.

مهندس عبد خضر کامرانی تصریح کرد، بر اساس بودجه مصوب وزارت ارتباطات، درآمدهای این وزارتخانه حدود یک هزار و 700 میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود 47 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: از این محل، مبلغی با عنوان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به منظور اجرای طرح‌های تدوین شده در حوزه ICT نظیر طرح بهبود مدیریت طیف امواج رادیویی، اختصاص پیدا می‌کند.

معاون ارتباطات و برنامه‌ریزی گفت: بر همین اساس، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در مجموع حدود 108 درصد رشد داشته که بیشترین رشد در این بخش برای حوزه فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد، بر همین اساس و از مجموع درآمد های وزارت ارتباطات، حدود 580 میلیارد تومان به اعتبارات تملک داراییهای سرمایه‌ای اختصاص یافته است.

مهندس عبدخضر کامرانی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال همت مضاعف و کار مضاعف، اظهار داشت، امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همت مضاعف و کار مضاعف و همچنین تخصیص به موقع بودجه‌های مصوب سال جاری، وزارت ارتباطات بتواند با اجرایی کردن طرح‌های پیش بینی شده، پیشگام تحقق این شعار باشد.

  • ۸۹/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">