ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رشد 88درصدی پرداخت غیرحضوری قبوض

| دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: پرداخت الکترونیکی قبوض توسط مشتریان بانک‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری، 88 درصد رشد را در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا ، در پی ارتقا کیفی سامانه پرداخت قبوض و اعتماد روز افزون مردم به پرداخت غیرحضوری، در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از هفت میلیون تراکنش در بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک به صورت غیر حضوری انجام شده است در حالی که در اردیبهشت ماه سال گذشته بیش از چهار میلیون تراکنش به صورت غیر حضوری انجام شد.

گفتنی است از این تعداد پرداخت سه میلیون و 650 هزار و 894 تراکنش در اردیبهشت سال جاری از طریق خودپرداز (ATM ) بوده که در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته 50 درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین پرداخت از طریق پایانه فروش (POS ) نیز نسبت به ماه مشابه سال گذشته 510 درصد افزایش را نشان می دهد ضمن اینکه پرداخت از طریق پیامک نیز با 127 درصد رشد روبه رو بوده است.

براساس این گزارش، تمام عملیات بانکی مربوط به این سامانه به صورت الکترونیکی و در قالب نظام متمرکز بانکی انجام می‌شود به همین علت مشتریان بانک‌های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک قادر خواهند بود به صورت غیر حضوری و از درگاه های مختلف همچون بانکداری اینترنتی، همراه بانک، تلفنبانک، خودپرداز و پایانه‌های فروش و غیره اقدام به پرداخت قبوض کنند.

  • ۸۹/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">