ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رقابت ناسالمی میان ISPها وجود دارد

| سه شنبه, ۴ بهمن ۱۳۸۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

حوزه اینترنت حوزه گسترده و مستقلی بوده و قرار گرفتن آن در زیر مجموعه هر سازمان دیگری مانند نظام صنفی رایانه‌‏ای , کمکی به حل مشکلات این صنف نخواهد کرد.
مهندس مریم معتمدی , مدیر عامل شرکت کهکشان و دبیر کمیته رفاهی انجمن کارفرمایان شرکت‌‏های اینترنتی ایران ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ، ضمن اعلام مطلب فوق ، اظهار داشت: رقابت ناسالم ایجاد شده در بازار سود دهی ISPها را به مخاطره انداخته است.

مهندس معتمدی ، در ادامه با اشاره به این که انجمن ISPها با هدف رفع این رقابت ناسالم اقدام به تهیه و توزیع هالوگرام کارت‌‏های اینترنت کرده است , گفت: به دلیل عدم وجود اتحاد میان ISPها ، ثبات بازار کارت‌‏های اینترنت نیازمند زمان است.

وی ، با بیان این مطلب که کرج اولین شهرستانی بوده که با تشکیل شاخه کرج انجمن ISPها اقدام به تثبیت نرخ فروش کارت‌‏های اینترنت در بازار کرده است , افزود: این اقدام نقش موثری در رفع نوسان بازار قیمت کارت‌‏های اینترنت داشته است.

مدیرعامل شرکت کهکشان ، در ادامه با اشاره به این‌‏ که حوزه اینترنت , حوزه گسترده و مستقلی بوده و بهتر است توسط اتحادیه یا صنف مربوط به خودش اداره شود , تصریح کرد: قرار گرفتن این حوزه در زیر مجموعه سازمان دیگری مانند نظام صنفی رایانه‌‏ای, کمک چندانی به حل مشکلات این صنف نخواهد کرد.

وی ، با بیان این مطلب که رقابت موجود طبیعی است , خاطرنشان کرد: هر صنفی تمایل دارد سایر مشاغل را در زیر مجموعه خود جای دهد و نظام صنفی رایانه‌‏ای نیز در صدد همین اقدام است.

مهندس معتمدی ، با اشاره به این که ISPها مخالف این قضیه هستند , عنوان کرد: نظام صنفی رایانه‌‏ای منافع خود را مد نظر قرار داده و ترجیح می‌‏دهد اداره امور ISPها را در دست گیرد.

  • ۸۴/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">