ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روز ارتباطات و سه تبریک به وزیر ارتباطات

| سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - روز ارتباطات روز با مسمایی برای یاد کردن از وزیر ارتباطات است. اگرچه اخبار واصله از وزیر جدید ارتباطات، تا کنون گویای ارتباط مناسب وی با بخش های مربوط به کار ایشان بوده است.

لیکن نگارنده به بهانه هفته ارتباطات قصد دارد سه تبریک به وزیر ارتباطات بگوید. پیشاپیش در خصوص چرایی به تحریر درآوردن این تبریک ها و کهنگی آنها باید گفت علت، نیافتن مجال دیدار با وزیر ارتباطات بود.

ذکر این نکته نیز ضروری است که بر اساس اطلاعات موجود عمده روزنامه نگاران از حسن برخورد مجموعه روابط عمومی و وزیر ارتباطات رضایت دارند.

لیکن اگرچه انتظار برای دیدار وزیر ارتباطات در آستانه هفته ارتباطات نیز میسر نشد، اما فرصت و بهانه برای نگارش متن حاضر میسر شد. به هر حال شاید انتظار می رفت با وجود تمام مشغلات با گذشت قریب به 8 ماه از استقرار وزیر ارتباطات زمینه برای برگزاری یک نشست خبری و نه اختصاصی با ایشان فراهم می شد تا از این رهگذر امکان آشنایی رو در رو با دیدگاه های وزیر ارتباطات و متقابلا خبرنگاران ایجاد می شد.

وزیر ارتباطات قبلی تا آنجا که ذهن یاری می کند در 4 سال دوره وزارتشان دو نشست خبری برگزار کردند لیکن با شناخت دورادوری که از وزیر فعلی داشتیم، انتظار نوعی تغییر رویه بود. فلذا امید می رود با توجه به تحولات عمده در وزارت ارتباطات که خصوصی سازی و تغییر ماهیت برخی زیر مجموعه های این وزارت در شرف وقوع است، فرصت بیشتری برای دیدار با شخص اول وزارتخانه فراهم شود.

اگرچه ناگفته نماند که وزیر ارتباطات در مقاطع زمانی مختلف به شکل حضوری و غیر حضوری پاسخگوی اختصاصی پرسش برخی رسانه ها بوده اند، لیکن مقصود نگارنده برگزاری نشستی به شکل عمومی بود.

در نهایت و با تفاسیری که در پی آمد و امکان دیدار با آقای وزیر فراهم نشد، جا دارد تا انتصاب جنابعالی به سمت وزیر ارتباطات، فرا رسیدن سال نو و آغاز هفته ارتباطات را به شما و همکارانتان در مجموعه این وزارتخانه تبریک بگویم.

تاکید می شود قصد نگارنده تبریک مناسبت های فوق در زمان معقول و مربوط، آن هم به شکلی حضوری بود که میسر نشد.
منبع : روزنامه فناوران اطلاعات

  • ۸۹/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">