ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روز جهانی ارتباطات و یادآوری یک وعده

| شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - بیستم بهمن ماه سال گذشته بود که وزیر ارتباطات در بندرعباس تلویحا، علت اختلال در شبکه تلفن همراه را، تلاش برای رفع اختلال‌ها عنوان کرد. 15 اردیبهشت ماه امسال نیز معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار وعده داد که اختلال‌های شبکه تلفن همراه تا روز جهانی ارتباطات؛ یعنی همین فردا، برطرف خواهد شد.

از سوی دیگر شرکت ارتباطات سیار در سه مقطع، 23 فروردین ۱۵ اردیبهشت و 23 اردیبهشت امسال طبق سیاست جدید این شرکت، با انتشار اطلاعیه‌هایی به مشترکان خود اعلام کرد که در جریان اختلال‌ها بوده و عامل اختلال نیز بهینه‌سازی شبکه است. 14 اردیبهشت ماه نیز رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران اعلام کرد بهینه‌سازی شبکه اپراتور اول که قرار بود در اردیبهشت ماه به اتمام برسد، به خاطر پیچیدگی‌های خاص شبکه در موعد مقرر انجام نمی‌شود. براساس شنیده‌ها، پروژه بهینه‌سازی شبکه ارتباطات سیار از دی ماه سال گذشته آغاز شده و 9 ماه (تا پایان شهریور ماه امسال) زمان برای آن پیش‌بینی شده است.

گفته می‌شود که وعده بهبود نسبی شبکه در روز جهانی ارتباطات،‌ تنها در خصوص شهر تهران اعلام شده بود. اگرچه در روزهای گذشته اختلال‌ها محسوس‌تر بود و براساس پروژه بهینه سازی، قرار است تا پایان امروز (شنبه) تا حد زیادی از حجم اختلال‌ها کاسته شود.

در این میان از اظهار نظر برخی از مسوولان مبنی بر انکار هر گونه مشکل در شبکه ارتباطات سیار که بگذریم باید گفت، هدف از این نوشتار تلاش برای اثبات وجود اختلال در این شبکه یا تاکید بر ضرورت رفع این اختلال‌ها نیست، بلکه روز جهانی ارتباطات تنها بهانه‌ای برای یادآوری یک وعده بوده است.
منبع : فناوران

  • ۸۸/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">