ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونق خرید و فروش سیم‌کارت

| چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۸۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی، گفت: بازار خرید و فروش سیم‌کارت تلفن همراه از ثبات رو به رشدی برخوردار شده است.
افشار فروتن لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: با توجه به این‌که مخابرات اعلام کرده که قرار است سیم‌کارت‌هایش را پیش از موعد مقرر واگذار کند و با توجه به اشباع بازار در آن زمان، شاهد کاهش قیمت در بازار خواهیم بود؛ در غیر این صورت، دوباره‌ با افزایش قیمت در بازار مواجه می‌شویم.
وی با بیان این‌که در حال حاضر سیم‌کارت با کد یک نسبت به بقیه‌ی کدها افزایش قیمت قابل توجهی داشته است، گفت: کمبود این سیم‌کارت در بازار یکی از دلایل این افزایش قیمت است؛ زیرا در چند ماه گذشته شاهد واگذاری کدهای دیگر بودیم، اما این کد دیگر واگذار نمی‌شود؛ ضمن این‌که شایعه‌ی ورود کدهای جدید در بازار نیز به این موضوع دامن می‌زند.
او ورود کدهای جدید به بازار را عاملی برای افزایش قیمت نسبی سیم‌کارت‌های دیگر دانست و یادآور شد: در هفته‌ای که گذشت، در سیم‌کارت‌ها افزایش پنج تا 10 هزار تومانی را شاهد بودیم.

  • ۸۵/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">