ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رگولاتوری تاخیر رایتل را پیگیری کند

| چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیته مخابرات مجلس اعلام کرد: سازمان تنظیم مقررات موظف است که تاخیر به وجود آمده درراه اندازی سومین شبکه موبایل را بررسی کند.

علی مطهری در گفت وگو با موبنا با اشاره به اینکه اپراتور سوم تلفن همراه باید مطابق پروانه خود عمل کند، اظهار داشت: رگولاتوری به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت ارتباطات باید وضعیت این اپراتور را بررسی کند.

وی با بیان اینکه مجلس در صورت نیازموارد مربوط به این اپراتور را بررسی می کند، ادامه داد: سعی مجلس بر این است که با مذاکره و تعامل مشکلات اپراتور سوم را حل کند وسرعت راه اندازی و بهره برداری از این اپراتور را افزایش دهد.

مطهری خاطر نشان کرد: تاخیر در بهره بردای از شبکه نسل سوم در درجه نخست به ضرراپراتور سوم است.

اپراتور تامین تله کام که اردیبهشت سال 89 پروانه بهره برداری از سومین شبکه اپراتوری موبایل در ایران را از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد، قرار بود در اول خردادماه امسال سیمکارتهای نسل سومی موبایل را وارد بازار کند، اما تاکنون موفق به تحقق این هدف نشده است.

در این راستا چندی پیش رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مسایل امنیتی و تحریم‌ها را علت عمده تاخیر اپراتور سوم موبایل در واگذاری سیمکارت‌های نسل سوم عنوان و اعلام کرد که باتوجه به اینکه تحریم‌هایی نیز علیه کشور وجود دارد، تامین تجهیزات برای شرکت تامین تله‌کام به سختی امکانپذیر است.

  • ۹۰/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">