ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رگولاتوری در ساماندهی دکل های مخابراتی مشارکت دارد

| سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)گفت: این سازمان در تدوین طرح جامع ساماندهی دکل های مخابراتی و آنتن های تلفن همراه در سطح شهر تهران مشارکت دارد.
"حسن رضوانی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: "طرح ساماندهی دکل های مخابراتی تهران" توسط "شرکت ارتباط مشترک شهر" وابسته به شهرداری تهران در دست تهیه است.

وی افزود: نماینده ای از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این شرکت حضور دارد و نظارت این سازمان را به کمیته تدوین کننده طرح منتقل می کند و در تدوین طرح یاد شده مشارکت دارد.

رضوانی از حضور نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه در کمیته تدوین طرح ساماندهی دکل های مخابراتی خبر داد و گفت: امیدواریم در این طرح جایگاه و وظایف دستگاههای مختلف دولتی، عمومی و اپراتورها مشخص شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور افزود: اعضای شورای شهر تهران دغدغه ها و نگرانی هایی در مورد نصب نامناسب دکل های مخابراتی و آنتن های تلفن همراه و مضرات آن بر شهروندان دارند که امیدواریم با تدوین و اجرای طرح ساماندهی، این نگرانی ها برطرف شود.

رضوانی درباره وظایف شهرداری در رابطه با آنتن های مخابراتی گفت: هم اکنون شهرداری ها در مورد محل نصب آنتن ها و دکل های مخابراتی و همچنین سازه ها و استحکام دکل ها نظارت می کنند و از آنجا که این دکل ها جزو تاسیسات شهری محسوب می شوند، بدون مجوز شهرداری نصب آنها امکان پذیر نیست.

وی افزود: از نظر رعایت استانداردهای زیست محیطی و نظر تشعشات نیز سازمان انرژی اتمی بعنوان دستگاه ناظر عمل می کند و مجوزهای لازم در این مورد از سوی این سازمان صادر می شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طرح ساماندهی دکل های مخابراتی تهران در واقع یک دستورالعمل و آیین نامه اجرایی که در صورت تصویب در "شرکت ارتباط شهر" قابل اجرا است و نیازی به تصویب در مجلس شورای اسلامی یا دولت ندارد.

  • ۸۹/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">