ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بنا بر اعلام وزارت ارتباطات تفکیک آمار پیامک‌های نوروزی اپراتورهای مختلف گویای آن است که در ایام نوروز امسال مشترکان همراه اول 10 میلیارد و 251 میلیون پیامک ارسال کرده‌اند که این رقم در مشترکان اپراتور دوم ایرانسل به هشت میلیارد و 640 میلیون می رسد. سهم مشترکان رایتل یا اپراتور سوم از پیامک های نوروزی بسیار اندک بوده و تنها 71 میلیون پیامک در میان کاربران این اپراتور رد و بدل شده است.

اما درباره رقم این پیامک‌ها معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات معتقد است این رقم نسبت به نوروز سال 1393 حدود یک میلیارد کاهش داشته است.

به گزارش ایسنا علی اصغر عمیدیان در عین حال در این باره اظهار کرده است به طور متوسط لازم بوده است که سالانه 1.3 میلیارد افزایش در تعداد پیامکها را داشته باشیم که این اتفاق نیفتاده و درواقع تعداد پیامکهای امسال 2.3 میلیارد کاهش داشته است که به نظر می رسد بخش مهمی از این موضوع به فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی برمی گردد.

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، لازم است از این پس برنامه ریزی های کافی صورت بگیرد تا شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی نیز مدیریت شوند تا ضربه‌ای به درآمد اپراتورها وارد نکنند.

  • ۹۴/۰۱/۱۸

نظرات  (۱)

خدمات بی کیفیت ارائه میدید فکر کردید مردم عاشق چش و ابروتون هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">