ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رگولاتور به اپراتور دوم کارت زرد داد

| يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۸۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته مدیرکل حقوقی سازمان تنظیم مقررات، هفته گذشته در نامه‌ای رسمی به اپراتور دوم اخطار داده شد که هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت سهم دولت و دیگر مبالغی که براساس پروانه باید بپردازد، اقدام کند.

فناوران – حسن مهدوی گفت: چنانچه اپراتورها مطابق موافقت‌نامه پروانه شبکه و خدمات به تعهدات موضوع پروانه از جمله تعهدات مربوط به پرداخت مبالغ سالانه طبق زمانبندی تعیین شده اقدام به موقع نکنند، سازمان تنظیم مقررات به منظور حفظ و صیانت از حقوق دولت با اختیار حاصله ضمن محفوظ داشتن اختیار اخذ خسارات از طریق مراجع ذی‌صلاح به کاهش اعتبار مدت پروانه و یا لغو مجوز فرکانس‌های اختصاص یافته اقدام خواهد کرد.

وی گفت: شرکت ایرانسل نسبت به پرداخت حق السهم دولت تاخیراتی داشته که کتبا به آنها اخطار داده‌ایم.

مدیرکل حقوقی سازمان رگولاتوری گفت: سازمان تنظیم مقررات همان‌طور که ریاست جدید آن اعلام کرده، از این پس سعی دارد ضمن تعامل با اپراتورها و سایر شرکت‌هایی که به آنها مجوز داده، صراحت در عملکرد داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه سازمان تنظیم مقررات یک دستگاه حاکمیتی است، در وهله اول از منافع مشترکان و پس از آن از منافع دولت حمایت خواهد کرد و اخطارهایی از این دست در همین راستا صادر می‌شود.

گفتنی است، طبق پروانه، اپراتور ام تی ان - ایرانسل باید تا 19 تیرماه حق السهم سالانه دولت را از میزان درآمد خود به خزانه واریز می‌کرد که پیش‌بینی می‌شود این سهم امسال با توجه به افزایش تعداد مشترکان این اپراتور نزدیک به 300 میلیارد تومان ‌باشد.

در همین حال مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل نیز با بیان اینکه حق فرکانس و حق نامبیرنگ و سهم 25 درصدی دولت پرداخت شده است، گفت: ایرانسل همانند سال‌های گذشته به پرداخت سهم دولت اقدام کرده است.

  • ۸۹/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">