ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

"ریاضی" معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات شد

| دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

عبدالمجید ریاضی که پیش از این معاون فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود، با انحلال این معاونت به سمت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه هیئت دولت، ساختار وزارت ارتباطات تغییر کرد و معاونت فناوری اطلاعات که ریاست آن را عبدالمجید ریاضی عهده دار بود و معاونت آموزش، پژوهش و امور بین الملل این وزارتخانه منحل شد و معاونت جدیدی تحت عنوان "معاونت فناوری و امور بین الملل" شکل گرفت.

پس از انحلال معاونت های قبلی و تشکیل معاونت جدید، عبدالمجید ریاضی که از ابتدای دولت نهم ارائه طرح های نوینی چون اینترنت ملی و کارت هوشمند ملی را در کارنامه خود دارد، به سمت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات منصوب شد.

همچنین عبدالخضر کامرانی که پیش از این معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر بود ، مشاور وزیرICT شد.

رضا تقی پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه این معاونت، با تاکید بر اینکه تولید اطلاعات یکپارچه، وظیفه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی است، ادامه داد: این معاونت باید در تعامل با سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات نسبت به تولید اطلاعات یکپارچه اقدام کند.

به گفته وی این معاونت به عنوان نقطه کانونی محسوب می شود و می تواند با رویکرد توسعه و رشد، نقش یک موتور محرک را در مجموعه وزارت ارتباطات داشته باشد و چهار راه تأمین اطلاعات در این وزارتخانه محسوب می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مدیریت عملکرد در سطح کلان در حوزه های مختلف، هدایت امور و بررسی های اقتصادی، از دیگر وظایفی است که برای این معاونت در نظر گرفته شده است.

  • ۸۹/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">