ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زمان انجام مناقصه اپراتور سوم مشخص نیست

| دوشنبه, ۱ اسفند ۱۳۸۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

در حال حاضر مناقصه‌‏ای مبنی بر فعالیت اپراتور سوم تلفن همراه اعلام نشده ، اما در صورت بررسی و اعلام آن ، هیچ‌‏گونه منعی برای حضور شرکت ترک‌‏سل در این مناقصه وجود ندارد.
دکتر وفا غفاریان ، رییس هیات مدیره شرکت‌‏ مادر تخصصی مخابرات ایران ، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ، در خصوص بررسی برگزاری مناقصه اپراتور سوم تلفن همراه با بیان این مطلب ، اظهار داشت: در حال حاضر یک گروه کارشناسی شرایط برگزاری این مناقصه را از لحاظ فنی و اقتصادی تحت بررسی قرار داده‌‏اند.

وی ، افزود: مشاورینی در حال بررسی روش عقلایی و خردمندانه برگزاری مناقصه اپراتور سوم هستند و با توجه به تعهدات وزارت ارتباطات نسبت به اپراتور دوم مبنی بر فعالیت اپراتور سوم ، 2 سال بعد از اعطای پروانه به اپراتور دوم , فرصت زیادی برای چگونگی انجام آن وجود خواهد داشت.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، با تاکید بر این‌‏ که طی دو سال فرصت چگونگی مناقصه اپراتور سوم مشخص خواهد شد، یاد آور شد: به طور طبیعی این مناقصه در زمان نزدیکی اجرایی نخواهد شد ، چرا که زمان برگزاری مناقصه و تعیین برنده باید حول و حوش زمانی باشد که در پروانه اپراتور دوم ذکر شده است.

دکتر غفاریان ، با بیان این که زمان انجام مناقصه اپراتور سوم به صورت قطعی مشخص نشده است ، خاطرنشان کرد: هیچ منعی برای حضور شرکت ترک‌‏سل در این مناقصه وجود نخواهد داشت.

  • ۸۴/۱۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">