ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در حالی که مدیرعامل شرکت اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل، قطعی رومینگ حجاج در عربستان را به دلیل قطع لینک ارتباطی شبکه زیر ساخت عنوان می کند، مدیرعامل شرکت زیر ساخت ادعاهای این اپراتور را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، چندی پیش اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل با تبلیغات گسترده اعطای تخفیف های ویژه برای رومینگ حجاج در ایام حج را وعده داده بود،اما با قطع این خدمات پس از عید قربان مشکلاتی برای مشترکین به وجود آورد، به طوری که ارتباط رومینگ حجاج ایرانی که از سیمکارت های اپراتور دوم استفاده می کردند به مدت دستکم 72 ساعت در عربستان مختل شد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرد که این اپراتور از شبکه سیگنالینگ لندن استفاده می کند و قطعی رومینگ ارتباط مشترکان اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل، ارتباطی به شبکه زیر ساخت، در داخل کشور ندارد.

محمود خسروی با بیان اینکه اگر این اپراتور از شبکه سیگنالینگ زیر ساخت استفاده می کرد، درآن شرایط می توانستیم بگوییم قطعی رومینگ این اپراتور مربوط به شبکه زیر ساخت است، ولی این قطعی رومینگ احتمال دارد ناشی از اختلالات شبکه سیگنالینگ لندن بوده باشد.

وی با بیان اینکه همراه اول از شبکه سیگنالینگ شرکت ارتباطات زیرساخت استفاده می کرد، اظهار داشت: بر همین اساس هیچگونه اختلالی در خصوص رومینگ حجاج همراه اول در عربستان ایجاد نشده است.

  • ۹۰/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">