ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از تصمیم گیری این شرکت برای کاهش قیمت اینترنت خبر داد.

محمد باقر ظهوری فر اظهار داشت: درصورتیکه قیمت لینک های پهنای باند کاهش یابد ،بر قیمت اینترنتی که مصرف کننده نهایی استفاده می کند،تاثیر گذارخواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها 30 درصد هزینه های اینترنت کاربران، متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت است، اظهار داشت: بیش از 50 درصد قیمت اینترنت مرتبط به هزینه های سرباری است که ارائه کنندگان آن را ایجاد کرده اند و ارتباطی به شرکت زیرساخت ندارد.

ظهوری فر افزود: شرکت زیرساخت فقط هزینه پهنای باند را از کاربران اخذ می کند و این مبلغ بخشی از تعرفه ای است که کاربران پرداخت می کنند.

به گزارش موبنا مسوولان شرکت ارتباطات زیرساخت، پیش از این از کاهش قیمت اینترنت در سال جاری خبر داده و گفته بودند که شرکت زیرساخت بدنبال راهکاری است تا این سرویس را با قیمت مناسب تر به کاربران عرضه کند.

  • ۸۸/۱۰/۲۷

نظرات  (۱)

بزک نمیر بهار میاد..کمپزه با خیار میاد....بابا آرزو برای یه اینترنت پرسرعت سر دلمون مونده...ولمون کنین دیگه بابا..چی میخواین آخه...سیرنمیشین؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">