ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان فناوری اطلاعات تشکیل شد

| جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۸۹، ۰۹:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات ایران با تایید خبر تبدیل شدن این شرکت به سازمان گفت: از ابتدا نیز بنابر تاسیس سازمان بود. اما تا پیش از طی شدن مراحل لازم برای این منظور، شرکت فن‌آوری اطلاعات راه‌اندازی شد.

سعید مهدیون در گفت‌وگو با (ایسنا)،‌ با بیان این که تقاضای سازمان شدن شرکت فن‌آوری اطلاعات به شورای عالی اداری ارسال و طبق صحبت‌های صورت گرفته، موافقت‌های اولیه با این طرح انجام شده است، ‌اظهار کرد: درخواست ما در دستور کار قرار گرفته و در اولین جلسه بررسی خواهد شد تا فرایند تبدیل به سازمان فن‌آوری اطلاعات طی شود.

وی افزود: بعد از تبدیل به سازمان، خدمات درآمد - هزینه‌ای از کارهای شرکت حذف می‌شود اما سایر کارهای حاکمیتی همچون هماهنگی پروژه‌های ملی، پیگیری مصوبات دولت، ساماندهی فضای توسعه تبادل اطلاعات و موضوعاتی از این دست که در اساسنامه شرکت است و ماندگاری بیش‌تری دارد، از جمله وظایف سازمان فناوری اطلاعات خواهد بود.

مهدیون خاطر نشان کرد: از آنجاییکه شرکت باید سوددهی داشته باشد و این با انجام کارهای حاکمیتی که نیاز به بودجه دولتی دارد، مغایر است، درخواست تبدیل به سازمان را ارائه کردیم. در این راستا از دو سال گذشته که وظایف حاکمیتی به شرکت محول شد، سعی بر این بود تا هزینه‌های شرکت از طریق منابع وزارتی تامین شود تا وقتی به سازمان تبدیل شد، مشکلی وجود نداشته باشد.

  • ۸۹/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">