ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرپرست معاونت فنی دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی گفت: به‌جز سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی سازمان دیگری ظرفیت ایجاد دیتاسنتر ملی و دولتی را ندارد.
مهندس «خسرو سلجوقی» در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این که دیتاسنتر جایی است که بخش عمده‌ای از اطلاعات کشور در آن جا قابل نگهداری و دسترسی باشد، گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دستگاه فرابخشی است که می‌تواند این دیتا سنتر را راه‌اندازی و مدیریت کند که با این کار بقیه دستگاه‌ها موظف می‌شوند اطلاعات خود را در این دیتا سنتر به صورت بک‌آپ نگه دارند.
سرپرست معاونت فنی دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی با اشاره به ضرورت ایجاد دیتا سنتر در داخل کشور گفت:دو دیتاسنتر دولتی باید در دو نقطه‌ی کشور وجود داشته باشد و بقیه دیتا سنترها باید توسط بخش خصوصی راه اندازی شوند .
به اعتقاد وی در بحث دیتاسنتر از بایگانی معمولی تا بایگانی اطلاعات کل کشور می‌تواند مطرح شود لذا با هر ظرفیتی می‌توانیم دیتا سنترهای مختلف داشته باشیم .

  • ۸۴/۱۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">