ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازو کار اجرایی اپراتور سوم ،آماده شد

| دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات روز دوشنبه اعلام کرد : با تلاش‌های صورت گرفته ، سازو کار چگونگی برگزاری مزایده اپراتورسوم تلفن همراه آماده و با هماهنگی مرکز تحقیقا ت مخابرات و سازمان تنظیم مقررات نهایی شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سعید مهدیون با بیان این مطلب اظهار داشت : بررسی‌های لازم برای انتخاب مشاور خارجی برگزاری این مزایده در حال انجام است و تاکنون به منظور برگزیدن یک مشاور خارجی و باتجربه برای برگزاری این مزایده مذاکراتی با شرکت‌هایی از کشورهای اروپایی و عربی صورت گرفته است.

وی با بیان این مطلب که این دوشرکت تنها طرف‌های مذاکره نیستند و احتمال بررسی شرکت‌های دیگری نیز وجود دارد خاطر نشان کرد : امیدواریم تا دو هفته آینده ، مشاور خارجی برگزاری این مزایده مشخص شود.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات در خصوص متقاضیان خارجی حضور در این مزایده گفت : تاکنون تعدادی شرکت از کشورهای اروپایی ،عربی و روسی به صورت مستقیم تمایل خود را برای حضور در این مزایده مطرح کرده اند.

مهدیون در خصوص سفر کارشناسان ‪ ITU‬تصریح کرد : در هفته دوم اردبهشت ماه سال جاری ، کارشناسان اتحادیه جهانی مخابرات با سفر به ایران اسناد مزایده و پروانه اپراتور سوم را بررسی کردند.

وی در ادامه افزود : پس از اعلام نظر رسمی کارشناسان در هفته جاری ، این نظرات در اختیار سازمان تنظیم مقررات قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات تصریح کرد : پس از بررسی گزارش مذکور در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، تصمیم نهایی در خصوص پروانه و همچنین اسناد مزایده اپراتور سوم گرفته خواهد شد.

  • ۸۷/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">