ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سال آینده شهر آفتاب میزبان الکامپ می‌شود!

| يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: مذاکراتی انجام شده تا شهر آفتاب از سال آینده میزبان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شود.

به گزارش  فارس، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ نشست خبری برگزار کرد.

فرجود با اشاره به فعالیت شهرداری تهران برای تحقق تهران هوشمند گفت:‌ از ابتدای سال 97 برای هوشمند کردن تهران فعالیت‌هایی انجام شد که از آنها می‌توان به تأسیس دبیرخانه برای تحقق تهران هوشمند اشاره کرد.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ای این سازمان یکپارچگی داده‌ها و اتصال آنها در یک بستر متحد بوده است چرا که در شهرداری نزدیک به 9 معاونت و چندین سازمان وجود دارد که هر کدام سرویس‌هایی به شهر تهران ارائه می‌دهند. سامانه یکپارچه در حوزه‌های عمرانی و پسماند شهرداری ایجاد شد و همچنین توانستیم در مدیریت ناوگان خودرو و آسفالت شهری نیز سامانه یکپارچه‌ای را به صورت الکترونیکی ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در ادامه به فعالیت سامانه 137 اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که این سامانه را نیز یکپارچه کنیم تا تمام سامانه‌های معاملاتی و قراردادی، مناقصه‌ای و مزایده‌ای در تهران به صورت یکپارچه به شهروندان ارائه خدمت کنند.

فرجود در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مذاکراتی انجام شده تا شهر آفتاب از سال آینده میزبان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شود.لذا پروژه هوشمندسازی شهر آفتاب را از ابتدای امسال آغاز کردیم.

  • ۹۸/۰۴/۳۰

الکامپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">