ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه خرید اینترنتی مسکن راه‌اندازی شد

| دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۸، ۰۵:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

سامانه خرید اینترنتی مسکن با نام "ایران فایل " و با هدف صرفه‌جویی در "وقت و هزینه " خریدار و فروشنده مسکن طراحی و راه اندازی شده است.

به گزارش فارس، آمر اکبریان مدیرعامل سامانه ایران فایل، در خصوص این سامانه اینترنتی در جمع خبرنگاران گفت:

سامانه "ایران فایل " در حال حاضر سریع ترین و جامع‌ترین موتور جستجوی مسکن در ایران به حساب می‌آید بطوریکه، متقاضیان خرید انواع ملک شامل واحد مسکونی، زمین، کلنگی، تجاری، اداری و ... می‌توانند ملک پیشنهادی، قیمت پیشنهادی و همچنین مشخصاتی که ملک مورد نظرشان باید داشته باشد را در سامانه ایران فایل وارد کنند تا سامانه، متناسب با درخواست افراد، املاک فروشی ثبت شده را به آنها معرفی کند.

وی افزود: سامانه ایران فایل به آدرس www.iranfile.ir است و هم‌اکنون با بیش‌از 80 هزار رکورد اطلاعاتی، جامع‌ترین موتور جستجوی مسکن در تهران به حساب می‌آید که از قابلیت آماری و اطلاعاتی خاصی برخوردار است.

به گفته وی، املاکی که مالکان با قیمت‌های پیشنهادی دلخواه خود در سامانه برای فروش عرضه می‌کنند پس از محاسبات خودکار توسط سامانه، با قیمت‌ ملک‌های مشابه منطقه مطابقت داده می‌شود و در صورتی که قیمت‌ پیشنهادی فروشنده بالاتر یا پایین‌تر یا معادل عرف قیمت‌های منطقه باشد، مشخصات ملک به ترتیب با علایم قرمز، سبز و مشکی نشان داده می‌شود. این شیوه معرفی ملک این امکان را به خریداران می‌دهد تا قبل از هر گونه اقدام، نسبت به ارزش واقعی ملک موردنظرشان شناخت کافی پیدا کنند.

اکبریان با بیان اینکه ایران فایل در حال حاضر از کمربند آزادی تا رسالت به سمت شمال تهران را پوشش می‌دهد و به زودی قابلیت خرید و فروش اینترنتی املاک تمام مناطق شهر تهران نیز فراهم خواهد شد گفت: این سامانه در گام بعدی شهرهای اطراف تهران و در نهایت سایر استان‌های کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی به سایر مزایای موتور جستجوی مسکن-ایران فایل- اشاره کرد و گفت:در مقایسه با سایر سامانه‌های اینترنتی مسکن، طبقه‌بندی انواع ملک به لحاظ نوع کاربری و همچنین جداسازی املاک برحسب متراژ است.

اکبریان ادامه داد: در بخش خرید و رهن و اجاره در این سامانه، 8 گزینه شامل آپارتمان، اداری، ویلا، کلنگی، زمین، مغازه، تجاری و مستغلات وجود دارد که متقاضیان بازار مسکن می‌توانند با مراجعه به هر کدام از گزینه‌ها و با انتخاب متراژ مطلوب، از جزئیات املاک در نوبت فروش یا اجاره مطلع شوند.

به گفته وی، در بخش دیگری از سامانه ایران‌فایل، یک امکان جدید برای مشتریان بازار مسکن درنظر گرفته شده است بطوریکه، متقاضیان می‌توانند تجهیزات اضافی نظیر استخر، سونا، سالن ورزشی، لابی و ... که می‌خواهند ملک موردنظرشان داشته باشد را درخواست دهند و سامانه متناسب با آن، املاک دارای این امکانات را به آنها معرفی کند.

  • ۸۸/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">