ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ( ارتباطات داده‌ها سابق ) از کاربران اینترنتی و کارشناسان خواست در صورت برخورد با موارد فیلترینگ اشتباهی، آنها را از طریق سایت یا روابط عمومی این شرکت گزارش دهند.
" رضا رشیدی " روز سه‌شنبه با اعلام این مطلب به ایرناگفت: اگر در مواردی کاربران با سایتهای فیلتر شده‌ای مواجه شدند که دارای محتوای غیراخلاقی یا معاند نظام و اسلام نیست، آن را به شرکت " فناوری اطلاعات " اطلاع دهند.
وی اطمینان خاطر داد: شرکت فناوری اطلاعات پس از دریافت چنین گزارشهایی پیگیریهای لازم را یرای رفع فیلترینگ سایتهایی که به اشتباه مسدود شده، خواهد کرد.
رشیدی خاطرنشان کرد: میزان سایتهایی که به‌اشتباه فیلتر می‌شود در مقایسه با دیگر سایتهای فیلتر شده بسیار ناچیز است.
به گفته وی شرکت " فناوری اطلاعات " تنها درمواردی که محتوای سایتی غیر اخلاقی و مستهجن باشد آن را مسدود می‌کند اما در سایر موارد مطابق با دستور کمیته " تعیین مصادیق " و " قوه قضاییه " عمل خواهد کرد.
وی درباره فیلتر شدن برخی از سایتهای علمی و نرم‌افزاری گفت: هیچ دلیلی برای فیلتر کردن این سایتها از طرف ما وجود ندارد اما اگر چنین مواردی مشاهده شد آنها را به ما گزارش دهید.
سایت اینترنتی شرکت فناوری اطلاعات ( ارتباطات داده‌ها ) پس از تغییر نام این شرکت در آدرس اینترنتی ‪ www.itc.ir‬قرار گرفته است.
گفتنی است در ماههای گذشته گزارشها و اخباری از طریق رسانه‌ها مبنی بر فیلتر شدن سایتهای علمی و نرم‌افزاری توسط شرکت فناوری اطلاعات (ارتباطات داده‌ها ) منتشر شده است.

  • ۸۴/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">