ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سایت دیوار ابزار کلاهبرداری جوان ۲۰ ساله

| يكشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: جوان ۲۰ ساله‌ای که با فریب طعمه‌هایش در سایت دیوار از آنان با رسیدهای جعلی کلاهبرداری می‌کرد، به چنگ قانون افتاد.
به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار کرد: به دنبال افزایش پرونده‌های کلاهبرداری از طریق رسیدهای جعلی در مشهد، یکی از مال‌باختگان، اموال مسروقه خود را در سایت دیوار شناسایی کرد و با این سرنخ  پلیس وارد تحقیقات عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: مال‌باخته با فروشنده کالای سرقتی قرار صوری گذاشت و جوان ۲۰ ساله‌ای به نام عرفان سر قرار حاضر و توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این جوان ۲۰ ساله شاگرد نانوا است و با توجه به شناختی که نسبت به نرم‌افزارها داشته وسوسه شده و اقدام به رسیدهای جعلی می‌کند و از این راه به درآمد هنگفتی می‌رسد.

نگهبان ادامه داد: شیوه کار این جوان به‌ گونه‌ای بود که با فروشندگان کالاهای صوتی و لوازم گران قیمت دیوار قرار می‌گذاشته و اجناسشان را با همین رسیدهای جعلی خریداری می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: این جوان مشهدی تاکنون به ۲۵ فقره کلاهبرداری با این شیوه در مناطق قاسم‌آباد، فرامرز عباسی، کوی امیرالمومنین (ع)، سناباد، سجاد و غیره اعتراف کرده است و تحقیقات نیروهای تجسس برای کشف سرقت و کلاهبرداری‌های گسترده این متهم ادامه دارد.

  • ۰۲/۰۵/۰۸

سایت دیوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">