ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تمامی وب سایت‌های شرکت کننده در سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال باید در "سایت ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی" ثبت‌نام کرده باشند.
به گزارشستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، بر این اساس تحویل غرفه‌ها تنها تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و شرط شرکت در نمایشگاه و دریافت غرفه برای شرکت‌های نرم‌افزاری، ثبت نرم‌افزار در دبیر‌خانه امور بسته‌های نرم‌افزاری در این مرکز است.

نحوه اختصاص غرفه‌ها به این شکل است که غرفه‌داران متراژ مورد نیاز خود را به مسئولان بخش‌های نمایشگاه اعلام می‌کنند و بعد بر‌اساس نوع محصولی که ارائه کرده‌اند، بررسی‌های مورد نظر انجام می‌شود و متراژ نهایی به غرفه آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

نشانی سایت ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی www.samandehi.ir است.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال، از هشتم تا هجدهم مهر‌ امسال در مصلی بزرگ امام(ره) برگزار می‌شود. مرکز توسعه فناوری و اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار کننده این جشنواره است.

  • ۸۸/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">