ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سایت های هنجارشکن تحت پیگرد قرار می‌گیرند

| دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۸۸، ۱۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با صدور اطلاعیه ای از تحت تعقیب قرار گرفتن پایگاه‌های اینترنتی دارای محتوای مجرمانه خبر داد.

در این اطلاعیه دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرده است: پایگاه‌های اینترنتی که از قانون تخطی کرده و با هنجار شکنی در راستای اهداف دشمن قرار گیرند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

در این اطلاعیه بر لزوم هوشیاری کاربران اینترنت و مدیران پایگاه‌های اینترنتی و همه تولید کنندگان محتوا در قبال سوء استفاده‌های دشمن تصریح شده است.

دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری‌های پنهان و آشکار دشمنان انقلاب اسلامی به‌ویژه اختصاص بودجه میلیون‌ها دلاری اخیر کنگره آمریکا برای تولید محتوای مجرمانه به منظور ایجاد تنش و آشوب در جامعه از طریق فضای سایبر و استمرار جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، از تمام مردم خداجوی انقلابی و همیشه پیروز ایران اسلامی درخواست شده است که مواظب ترفندهای دشمنان مکار و حیله‌گر باشند و کمافی‌السابق با حضور انقلابی خود در صحنه بخصوص در جبهه جنگ نرم و اعلام آدرس سایت‌های مجرمانه به کارگروه، توطئه دشمنان را خنثی کرده و آنان را از کرده خود پشیمان کنند.

این اطلاعیه افزوده است: این کارگروه پایگاه‌های اینترنتی مجرمانه را شناسایی و ضمن اعلام قانون مراتب را برای پیگیری و تعقیب کیفری مسوولان پایگاه‌های مذکور و تولید کنندگان محتوای مجرمانه به مراجع صالحه قضایی اعلام خواهد کرد.

در پایان این اطلاعیه دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، سالم‌سازی فضای سایبر از لوث آلودگی‌ها و دام‌های دشمنان در فضای مجازی در مسیر حرکت جوانان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم را از اهداف عالیه این کارگروه برشمرده و با اطمینان از نقش برآب شدن توطئه دشمنان و فتنه‌گران با قانونمند سازی فضای سایبر تصریح شده است: تلاش این کارگروه در جهت بالا بردن ضریب احساس امنیت و آسایش خانواده‌ها و آحاد جامعه در خصوص استفاده سالم از فضای سایبر است و لذا می‌طلبد خانواده‌ها نیز ضمن افزایش نقش نظارتی خود در استفاده مطلوب از فضای مجازی، کارگروه را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
منبع : روابط عمومی دادستانی کل کشور

  • ۸۸/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">