ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرعت اینترنت رایتل 128کیلوبایت است

| چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۴ نظر

به گفته مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه کشور، سرویس GPRS سیم‌کارت‌های دیتای رایتل، سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه دارد که این میزان ثابت بوده و بین چند مشترک به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

حمید فرنگ - مدیر عامل رایتل - در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهار کرد: تعرفه‌های سیم‌کارت دیتا با سیم‌کارت‌های معمولی متفاوت است و تکنولوژی بسیار جدیدی از سیم‌کارت‌های دیتا را ارائه می‌کند.

او درباره این که این اپراتور با وجود محدودیت در پهنای باند، چگونه‌ سرویس مکالمه تصویری ارایه خواهد کرد، گفت: اپراتور سوم در حال حاضر قابلیت ارایه نسل سوم را داراست اما در ارایه خدمات بر اساس قوانین و مقررات تعیین شده عمل می‌کند.

وی تاکید کرد: شبکه ما در تهران کامل است ولی تجاری نبوده و در حال تست است و هر زمان که قرار بر راه‌اندازی آن باشد، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، نرخ تعرفه ارسال پیامک فارسی از سیم‌کارت‌های رایتل 105ریال و پیامک لاتین در این سیم‌کارت‌ها 195ریال است و تعرفه تماس تصویری از سیم‌کارت‌های رایتل، دقیقه‌ای 1495 ریال اعلام شده است.

نرخ مکالمه با سیم‌کارت‌های رایتل برای هر دقیقه 555 ریال در این شبکه، 625 ریال برای ارتباط با سایر شبکه‌ها خواهد بود. هم‌چنین نرخ سرویس پیام چندرسانه‌یی MMS برای 300 کیلوبیت 400 ریال است.

سیم‌کارت‌های «رایتل» نسل جدید با قابلیت‌های بسیاری هستند که شاخص‌ترین آن ارتباط تصویری است که تا به امروز در کشور قابل ارائه نبود؛ رایتل سه نوع سیم‌کارت دایمی، اعتباری و دیتا عرضه می‌کند که قیمت سیم‌کارت دایمی 120 هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا 20 هزار تومان تعیین شده است.

  • ۹۰/۱۱/۰۵

نظرات  (۴)

این اپراتور چطور ادعای ارائه اینترنت پرسرعت را دارد، وقتی که همراه اول نیز ادعا می کند که GPRS را با سرعت120k ارائه می دهد؟!!!
حالا تو کدوم استانها این سیم کارت پشتیبانی می کنه؟ بوشهر می تونه؟
من نمیدونم با سرعت 128 کیلو بایت چیکار میشه کرد؟تو تموم دنیا دارن سرعت چند مگابایتی میدن
فقط خودشونو مسخره کردن از نسل سوم فقط اسمشو دارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">