ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در دیدار "مولودی‌الساکری" سفیر تونس در تهران، با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، بر گسترش روابط میان دو کشور تاکید شد.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، "محمد سلیمانی"، در این دیدار، بااشاره به روابط خوب دو کشور، گفت: در چند سال اخیر توافق‌هایی میان دو کشور صورت گرفته که امیدواریم در عملی کردن آنها بیش از پیش همکاری بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.
وی، عملکرد کشور تونس را در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خوب ارزیابی کرد و گفت: در زمینه‌های آموزشی و انتقال فناوری، با همکاری بخش خصوصی و دولتی، می‌توانیم همکاری بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بااشاره به فعالیت کمیته ایرانی در اجلاس جامعه اطلاعاتی ‪ WSIS‬که در تونس برگزار می‌شود، افزود: اکثر کشورهای دنیا خواستار خارج شدن اینترنت از حاکمیت انحصارگرانه هستند و اگر این اجلاس به اهداف خود برسد، دستاوردهای خوبی برای کشورهای جهان سوم به خصوص کشورهای مسلمان و عربی در پی خواهد داشت.
سفیر تونس نیز دراین دیدار با اشاره به روابط خوب دو کشور، گفت: این روابط از حمایت رهبران دو کشور نیز برخوردار است و کشور تونس تلاش می‌کند، روابط خود را با کشورهای اسلامی و عربی تقویت کند.
وی، افزود: در طول چهارسالی که درایران حضور دارم شاهد بهبود و گسترش روابط تونس و جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها هستم.

  • ۸۴/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">