ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین سمپوزیوم" بیمارستان الکترونیکی و تله مدیسین" با شعار«تحول الکترونیکی در علوم پزشکی » به منظور ارایه آخرین یافته های پژوهشی و آشنایی با کاربرد و توسعه فناوری اطلاعات در عرصه پزشکی با حضور اساتید داخلی و بین المللی در حوزه تله مدیسین 19و20 مهرماه امسال در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نخستین سمپوزیوم بیمارستان الکترونیکی و تله مدیسین - ایجاد و توسعه بیمارستان الکترونیکی ، توسعه تله مدیسین در کشور ، آشنایی با بیمارستانهای الکترونیکی در کشورهای پیشرفته ، آشنایی با فرآیند تبدیل بیمارستان سنتی به الکترونیکی و فرهنگ سازی بیمارستان الکترونیکی از مهم ترین اهداف برگزاری این سمپوزیوم است.

از مهم ترین محورهای این سمپوزیوم نیز می توان به موضوعاتی همچون تله مدیسین و تشخیص ، تله مدیسین و درمان ، بیمارستان الکترونیکی ، تصویر برداری پزشکی الکترونیکی ، تله مدیسین و سیستم اطلاعات و تصمیم گیری پزشکی ، تله مدیسین و پرونده سلامت الکترونیکی و مدیریت بیمارستان الکترونیکی اشاره کرد.

همچنین جمع آوری و مدیریت داده ها در بیمارستان الکترونیکی ، بیمارستا الکترونیکی و تله مدیسین در کشورهای پیشرفته ، نظام حقوقی و تله مدیسین و بیمارستان سیار و نرم افزارهای بیمارستان های الکترونیکی از دیگر محورهای این سمپوزیوم است.

در این سمپوزیوم یک نشست با حضور محققان و پژوهشگران جهانی از آمریکا و آلمان و .... برگزار می شود که در آن محققان داخلی در خصوص بیمارستان الکترونیکی و تله مدیسین به بحث و تبادل نظر علمی می پردازند.

همزمان با برگزاری اولین سمپوزیوم بیمارستان الکترونیکی و تله مدیسین ، نمایشگاه تخصصی نیز به منظور آشنایی با دستاوردهای داخلی بیمارستان الکترونیکی و تله مدیسین برگزار می شود.

گفتنی است این سمپوزیوم با همکاری ریاست جمهوری ، انجمن تله مدیستن آمریکا ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، سازمان ملی یونسکو و نیز با مشارکت دانشگاههای علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی و و بیمارستان ها برگزار می شود.

قابل ذکر است به شرکت کنندگان در این سمپوزیوم ، امتیاز بازآموزی و گواهینامه شرکت کنندگان با امضای رئیس انجمن تله مدیسین آمریکا اعطا خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی :www.ehconf.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88832777 تماس حاصل فرمایند.

  • ۸۹/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">