ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار شبکه ارتباطات سیار، چالش‌ها و چشم‌اندازها طی روزهای 22 تا 25 مهر ماه سال جاری در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش (ایسنا)، دکترعلی فتوت احمدی، استاد دانشکده مهندسی برق و رییس سمینار گفت: انگیزه‌ سازی و ترغیب دانشجویان به فعالیت در این زمینه، بررسی جایگاه کنونی کشور در زمینه ارتباطات سیار، فراهم کردن زمینه وحدت دانشگاه و صنعت، ایجاد محیطی برای تبادل نظر اندیشمندان و متخصصین این امر با فعالان در حوزه صنعت، پیش‌بینی چگونگی گسترش شبکه‌های ارتباطات سیار در چند سال آینده و بررسی چشم‌انداز فعالیت بخش خصوصی در این زمینه ، آشنایی بخش دانشجویی با محیطهای صنعتی و عرضه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های تکنولوژیکی به شرکت کنندگان و متخصصان از اهداف اصلی این سمینار به شمار می رود.

وی تصریح کرد: آینده تلفن همراه 3LTE,3Gو ایمکس، تولید داخل تولید، تکنولوژی نقش در اپراتوری و MobileTV از موضوعاتی هستند که در این سمینار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین معرفی بخش های هسته و رادیو در شبکه 3G، دسترسی سرعت بالا در 3G و تلویزیون تلفن همراه عناوین کارگاه های آموزشی این سمینار را تشکیل می‌دهند.

به گفته دکتر فتوت احمدی برگزاری نمایشگاهی از صنعت در این زمینه از سایر برنامه‌های جانبی این سمینار محسوب می‌شوند

  • ۸۷/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">