ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار تخصصی طراحی آینده نگر در فن شناسی و سیستم های اطلاعات توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات ( IT) مرکز تحقیقات مخابرات ایران در این مرکز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، سمینار مذکور به منظور ارتقا سطح دانش و بینش پژوهشگران، متخصصان و صاحبنظران حوزهIT و فناوری دانش و در راستای معرفی عرصه های پیشرفته روز در این حوزه با حضور کارو لوکس استاد دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و یکی از چهره های ماندگار در رشته مهندسی برق در روز یکشنبه 28 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در این سمینار روندهای حاکم بر فن شناسی، به ویژه فن شناسی پیش برنده اطلاعات مطرح می شود و رویکرد های عمده برای طراحی سیستم ها در شرایط حسابگری فراگیر آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در این راستا ابتدا روندهای همگرایی، حسابگری همه جا حاضر، هوشمندی فراگیر و محیط های هوشمند مورد بررسی قرار می گیرد و در ادامه رویکرد های الگوگرا و مبتنی بر مدل (Pattern-Oriented/Model- Oriented) به عنوان فنون عمده حاکم بر روند طراحی در جوابگویی به نیازهای فن شناسی دهه آینده بررسی خواهد شد.

در انتهای این سمینار، نمونه هایی از تحقیقات انجام شده توسط دکتر کارو لوکس در تشریح چگونگی به کارگیری روندهای طراحی در جامعه اطلاعاتی دهه آینده ارائه خواهد شد.

پژوهشکده فناوری اطلاعات مرکز تحقیقات مخابرات ایران در آینده نیز قصد دارد با برگزاری مجموعه ای از سمینارهای دوره ای با سخنرانی اساتید و پژوهشگران برجسته بتواند گامی اساسی در اعتلای فضای پژوهش در این حوزه بردارد.

  • ۸۷/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">