ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار مدیریت الکترونیکی شهر همزمان با پنجمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار می شود.

مصطفی بهمن آبادی دبیر سمینار مدیریت الکترونیکی شهری گفت: با توجه به توسعه فناوری اطلاعات و کاربردهای آن، شکل مدیریت شهری دچار تغییرات جدی و گسترده‌ای شده است و انتظار می‌رود تا دامنه این تغییرات تاثیر بیشتری بر زندگی انسان هزاره سوم بگذارد.

آشنایی با جامعه اطلاعاتی پیش روی و روند توسعه شهرها و استانهای الکترونیکی که در کشور ما نیز در حال پیگیری است از یک سوی، و بررسی چگونگی مدیریت و جایگاه آن در فضای سایبر از سوی دیگر امری ضروری بنظر می‌رسد که باید مدیران فعلی شهری و غیر شهری و مدیران آینده ما با آن آشنا باشند.

بهمن آبادی درخصوص سمینار افزود: در این سمینار (کارگاه)، شرکت کنندگان با جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه فناوری اطلاعات و کاربردهای آن که در مدیریت الکترونیکی شهری کارایی لازم را داشته باشد و بتواند بر حل بعضی از مشکلات موجود مانند چگونگی صرفه‌جویی انرژی و حفظ محیط زیست موثر باشد آشنا خواهند شد. آشنایی با شهرهای الکترونیکی ایران و سایر کشورهای جهان، و نحوه توسعه و مدیریت الکترونیکی در آنها نیز بخش دیگری از این سمینار (کارگاه) خواهد بود.

کاهش هزینه‌ها، ‌صرفه‌جویی در زمان، تسریع در امور جاری و مدیریتی، افزایش حجم فعالیت‌ها و توسعه امنیت اجتماعی از جمله مزایای گسترش مدیریت الکترونیک شهری و فعالیت‌های مرتبط با این مقوله به شمار می‌رود.

دبیر سمینار در ادامه خاطر نشان کرد: تجهیزات و خدمات توسعه شبکه‌های الکترونیکی، تجهیزات و خدمات مخابراتی،‌ نظام تایید هویت و اصالت در مدیریت شهری، بانکداری الکترونیک، مدیریت حمل و نقل الکترونیکی، زیر ساخت‌های فناورانه خدمات الکترونیک در مدیریت شهری، تدارکات و بازاریابی الکترونیکی و ... از جمله محورهای برگزاری این سمینار خواهد بود.

وی در پایان گفت: این سمینار در روز 28 تیر در مرکز همایشهای بین المللی شهید بهشتی برگزار می شود. در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اعطا می شود. و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت oas.ir مراجعه نمایید.

  • ۹۱/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">