ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سهام مخابرات تا پایان سال در بورس است

| چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۶، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تمام اطلاعات در رابطه با تبدیل ودایع شرکت مخابرات در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار داده شده و هم‌زمان با خصوصی‌سازی، دولت باید در مورد ودایع تصمیم‌گیری کند و تصمیم نهایی در این رابطه با شرکت مخابرات نیست.

صابر فیضی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این که سهام شرکت مخابرات ایران پس از اخذ پروانه‌ی اپراتور اول نهایی و در بورس عرضه خواهد شد تصریح کرد: در جلسه‌ی نهایی که با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دراین رابطه برگزار خواهیم کرد، این موضوع نهایی و ظرفیت‌ها مشخص شده و در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات قرار می‌گیرد و این موضوع پس از تصویب و نهایی شدن در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

وی یاد آور شد: در تلاشیم که جلسه با سازمان تنظیم مقررات را تا پایان هفته جاری برگزار کنیم و به طور قطع این شرکت تا پایان سال واگذار می‌شود.

وی با بیان این که در رابطه با این موضوع به مرحله‌ی قیمت‌گذاری رسیدیم اظهار کرد: زمان عرضه‌ی شرکت مخابرات نامشخص است و مشکل اصلی تبدیل ودایع شرکت مخابرات است که با جلسه‌ای با سران سه قوه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد.

اما محمود خسروی - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: این موضوع را پیش از این به اعضای کمیسیون تنظیم مقررات گزارش کرده و آن‌ها نیز این بحث را در دستور کار خود قرار دادند.

وی یاد آور شد: تمام کارهای پروانه به اتمام رسیده اما مباحثی با اپراتور اول باقی مانده که بعد از اتمام این مباحث و برگزاری جلسه با شرکت مخابرات ایران این موضوع به کمیسیون ارجاع و در آنجا نهایی می‌شود، البته چارچوب تغییراتی نکرده و هماهنگی‌هایی نیز با کمیسیون انجام شده اما طبیعتا تغییراتی ایجاد خواهد شد.

  • ۸۶/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">