ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سهم کارکنان مخابرات 5 درصد است

| يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان خصوصی سازی فقط در چارچوب مصوبات دولت، 5 درصد سهام را با قیمت های ترجیحی برای کارکنان مخابرات در نظر گرفته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت بورس و اوراق بهادار تهران، با توجه به سوالات متعدد شرکتهای کارگزاری، بورس های منطقه ای و کارکنان شرکت مخابرات ایران درباره تخصیص سهام مازاد به کارکنان شرکت مخابرات ایران به اطلاع می رساند طبق اعلام رییس سازمان خصوصی سازی و براساس مقررات، امکان تخصیص سهام مازاد بر سهام ترجیحی به کارکنان مخابرات خارج از ساعت معاملات وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: برای کشف قیمت 5 درصد سهام مخابرات که در روز اول عرضه خواهد شد، کارکنان شرکت مخابرات ایران همانند عموم مردم می توانند با مراجعه به شرکت های کارگزاری، تقاضای خرید هر تعداد سهم را به کارگزاری ها ارایه و وجه مربوط را به حساب این شرکتها واریز کنند.

در اطلاعیه شرکت بورس توصیه شده است فقط پس اندازهای مازاد در سهام شرکت های بورسی سرمایه گذاری شود و عواقب تصمیماتی همچون فروش منزل یا آپارتمان مسکونی برای خرید سهام متوجه شخص سرمایه گذار خواهد بود و تأکید می شود کارکنان شرکت مخابرات با مطالعه، مشورت و آگاهی کامل از مزایا و مخاطرات سرمایه گذاری در سهام اقدام به سرمایه گذاری کنند و مسئولیت تصمیمات خود را بپذیرند.

بر اساس اعلام شرکت بورس خرید سهام نیازمند موافقت یا هماهنگی با مخابرات، بورس و یا خصوصی سازی نیست و هر فرد حقیقی و حقوقی رأسا می تواند به مراجعه به کارگزاری ها برای خرید سهام اقدام کند و هم اکنون کارگزاری ها در تهران و 21 مرکز استان کشور سفارش های مشتریان را انجام می دهند.

  • ۸۷/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">