ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سه شرط بورس برای پذیرش شرکت مخابرات

| يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۸۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ | ۲ نظر

هیئت پذیرش اوراق بهادار روز شنبه شرکت مخابرات ایران را به عنوان چهارصد و چهل و هفتمین شرکت پذیرفته شده در بخش«پست و مخابرات»، گروه و طبقه‌ «مخابرات»، با کد 01-20-64 و نماد «اخابر»، در فهرست نرخ‌های تابلوی اصلی بازار اول بورس اوراق بهادار تهران درج کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سنا، نام این شرکت با شماره‌ 10614 از تاریخ 24 تیر 1387 در فهرست شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. به‌اطلاع سرمایه‌گذاران و فعالان بازار می‌رساند، عرضه‌ی سهام شرکت مخابرات ایران پس از انجام موارد زیر صورت خواهد گرفت:

1. تعهد سهامدار عمده‌ شرکت (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) مبنی بر جبران خسارت ناشی از هرگونه دعاوی دیگری مربوط به دوره‌ی قبل از تاریخ درج که اعلام نشده باشد، و نیز پرداخت مابه‌التفاوت مالیات متعلقه پس از کسر ذخیره‌ مالیات و هرگونه کسری ذخایر احتمالی و دیگر بدهی‌های سنوات قبل تا تاریخ عرضه‌ی اولیه سهام شرکت مخابرات ایران که افشا و اعلام نشده باشد.

2. اطلاعات مالی پیش‌بینی شده سال مالی منتهی به 30/12/1387 (حسابرسی‌شده)

3. تعیین رقم نهایی سرمایه مطابق با مصوبه مورخ 19/3/1387 هیئت وزیران، با اعمال هرگونه افزایش از محل شرکت‌های مخابرات استانی و ثبت نزد اداره ثبت شرکت‌ها (اوراق سهام پس از ثبت رقم نهایی سرمایه نزد اداره ثبت شرکت‌ها صادر و سپرده خواهد شد.)

به‌دلیل تأخیر در تهیه‌ صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال مالی منتهی به 29 اسفند 1386 شرکت مخابرات ایران، برگزاری مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام در مهلت قانونی میسر نبوده و لذا با تأخیر برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری مجمع متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

  • ۸۷/۰۴/۳۰

نظرات  (۲)

با سلام لطفا از این نحوه تبلیغات همراه اول شدیدا انتقاد کنید: در حالی که محققان در دنیا در زمینه استفاده کودکان زیر 12 سال از موبایل هشدارهای جدی می دهند و می خواهند که کودکان اصلا و بزرگ سالان هم فقط در صورت نیاز از موبایل استفاده کنند، همراه اول ما از کودکان بیگناه برای تبلیغات و فروش بیشتر سیم کارت استفاده ابزاری می کند و با سوء استفاده می خواهد همه را بسوی خرید بیشتر سیم کارت تشویق کند. در ضمن از شیوه زشتی به نام تخریب رقیب نیز در این تبلیغ جدید خود استفاده کرده از قبیل : یک سیم کارتی بخر که سند داشته باشه یک سیم کارتی بخر که قطع و وصل نشه یک سیم کارتی بخر که دائمی باشه یک سیم کارتی بخر که آنتن دهی داشته باشه... واقعا وقتی پای منافع مالی پیش بیاید افراد تغییرات زیادی می کنند.
When we see that mobile is abused by most teenagers and kids why do they encourage them to buy simcards on TV? ?,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">