ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر اجرایی سومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: این جشنواره بهمن ماه در دانشکده تربیت دبیر فنی شریعتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

"مرضیه گرد" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آی‌تی ایرنا افزود: توسعه فرهنگ تولید و استفاده هوشمندانه از فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی و یادگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی اظهار داشت: ترغیب و تشویق معلمان، هنرجویان هنرستان‌ها، مدرسان و دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای به استفاده از نرم‌افزارها و تولید محتوای الکترونیکی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

گرد بیان داشت: از دیگر محورهای این جشنواره می‌توان به ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی توانمندی‌های هنرآموزان، هنرجویان و مدرسان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد تا بتوان آنها را در تولید نرم‌افزارها، محتوای الکترونیکی و بکارگیری آن برای ارتقا کیفیت آموزشی ترغیب کرد.

وی که رییس دانشکده تربیت دبیرفنی شریعتی نیز است، ادامه داد: آخرین مهلت دریافت آثار آبان ماه ‪ ۸۶‬و مرحله نهایی برگزاری جشنواره بهمن ماه امسال است.

مدیر اجرایی سومین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزود: این جشنواره با همکاری سازمان پژوهش‌های برنامه‌ریزی آموزشی، دفتر برنامه‌ریزی و تالیف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کار و دانش و دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

گرد بیان داشت: دریافت آثار از دو بخش "سازمان‌های آموزش و پرورش سراسر کشور" و "آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور" است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی ‪ WWW.tvtelearning.ir‬مراجعه کنند.

  • ۸۶/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">