ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیزدهمین کنفرانس سالانه کامپیوتر برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۸۶، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۴ نظر

سیزدهمین کنفرانس سالانه کامپیوتر با همکاری انجمن کامپیوتر ایران و دانشگاه صنعتی شریف 19 الی 21 اسفند، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، جعفر حبیبی رئیس انجمن کامپیوتر ایران در یک نشست خبری ‌گفت: انجمن کامپیوتر ایران و دانشگاه صنعتی شریف سیزدهمین کنفرانس کامپیوتر را با هدف رشد، اعتلا و اشاعه دانش و فناوری کامپیوتر در جزیره کیش برگزار می‌کنند. این کنفرانس به صورت دو کنفرانس مستقل و مجزا به زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: الگوریتم‌ها و تئوری رایانش، هوش مصنوعی و یادگیری، معمای کامپیوتر و مدارهای حسابی، شبکه‌های کامپیوتری و انتقال داده، امنیت کامپیوتر و رمزنگاری، بینایی ماشین، پردازش و گرافیک، قابلیت اطمینان، تحمل پذیری اشکال و آزمون پذیری، فناوری اطلاعات و معماری سازمانی و رایانش اینترنتی، مشبک و خوشه‌ای، پردازش موازی و سیستم‌های توزیع شده، مدل‌سازی و ارزیابی کارآیی، رایانش نرم، مهندسی نرم‌افزار و روش‌های رسمی، پردازش صوت و سیگنال و مدارهای مجتمع در مقیاس بسیار بزرگ از موضوعات این کنفرانس هستند.

حبیبی تصریح کرد: امسال مباحث پیشرفته در علوم و مهندسی کامپیوتر و سیستم‌های کاربردی موفق در صنعت کامپیوتر داخل کشور به موضوعات این کنفرانس اضاف شده است.

شاهین حسابی دبیر علمی کنفرانس در ادامه خاطر نشان کردک متن کامل تمامی مقالات کنفرانس روی لوح فشرده در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و خلاصه مقالات به صورت مجزا توسط دانشگاه صنعتی شریف چاپ می‌شود.

رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: کمیته علمی مقالات برتر را بر اساس کیفیت ارائه شفاهی انتخاب خواهد کرد و از مولفان آن مقالات دعوت به عمل می‌آورد که مقالات بسط داده شده خود را برای بررسی بیش‌تر برای چاپ در مجلات پژوهشی معتبر داخلی ارسال کنند و در مراسم اختتامیه به مؤلفان بهترین مقاله برگزیده جوایزی ارزشمند اهدا می‌شود.

  • ۸۶/۰۶/۱۳

نظرات  (۴)

با سلام چه خوب بود در ارائه اخباری از این دست آدرس لینکهای مرتبط نیز در متن خبر قرار می گرفت، مثل آدرس سایت کنفرانس
  • مجتبی مهدوی
  • من هم دقیقا این نظر را دارم.
    این مشکل فقط مربوط به اینگونه اخبار نمی شود. گاهی دیده می شودن که اخبار علمی را خبر گزاری های ایران گرازش می دهند بدون ابنکه ذکر کنند که این خبر در کدام مجله معتبر علمی چاپ شده، تا خواننده بداند که آیا این خبر معتبر است یا نه! به نضر من این از غیر حرفه ای بودن خبر نگاران ناشی می شود!
    من هم این نظر رو دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">