ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیمکارت های اپراتور سوم زودتر می آید

| شنبه, ۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۱ نظر

با توجه به نصب و خریداری تجهیزات به نظر می رسد سیمکارتهای اپراتور سوم زودتر از موعد مقرر(دهه فجر امسال )در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

علی ذبیحی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با موبنا اظهارداشت :بخشی از تجهیزات اپراتور سوم خریداری وبقیه نیزدر حال خریداری است تا هرچه سریعتر این اپراتور بتواند سیمکارتهایش را روانه بازار کند .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جلساتی در شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی )برای به سرانجام رسیدن هرچه زودتر این پروژه به صورت هفتگی برگزار می شود ،افزود:به نظر می رسد سیمکارتهای این اپراتور حتی زودتر از دهه فجر در اختیار متقاضیان قرار بگیرد .

وی افزود :هم اکنون در دو استان به صورت پایلوت مکان یابی برای نصب آنتن ها صورت گرفته است و در برخی مناطق نیز آنتن های این اپراتور نصب شده تا هرچه سریعتر مراحل اجرایی اپراتور سوم به سرانجام برسد .

ذبیحی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی همه سعی خود را برای اتمام هرچه زودتر این پروژه لحاظ کرده است ،گفت :در حال حاضر این سازمان یک سال از پروژه ملی اپراتور سوم عقب است و باید این مساله را جبران کند .

وی افزود : از سویی دیگر ضمانت انحصاری بودن خدمات این اپراتورتنها تا چند سال در اختیاراین اپراتور قرار دارد و بعد از اتمام انحصار اپراتورهای دیگر نیز می توانند امتیاز ارائه این خدمات را بگیرند در نتیجه باید هرچه سریعتر سیمکارتهای اپراتور سوم ارائه شود تا خدشه ای به بازار این اپراتور وارد نشود .

گفتنی است پس از کنار گذاشتن برنده های خارجی مناقصه اپراتور سوم ،شرکت تامین تله کام ،وابسته به سازمان تامین اجتماعی به عنوان مجری این اپراتور در کشور معرفی شد که باید سری نخست سیمکارتهایش را دهه فجر امسال به متقاضیانش ارائه دهد .

  • ۸۹/۰۵/۰۲

نظرات  (۱)

فعلا که دهه ی فجره وهنوز خبری ازشون نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">