ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شارژ تلفنی سیم‌کارت‌های اعتباری همراه‌اول

| چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر خدمات مشتریان ،بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات سیار ایران گفت : دارندگان سیم کارت های اعتباری همراه اول از این پس تنها با یک تماس می توانند تلفن همراه خود را به صورت اتوماتیک شارژ کنند.

'محمدمهدی عطوفی ' روز چهارشنبه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: به این منظور دارندگان سیم کارت های اعتباری همراه اول تنها لازم است با شماره 2318 از تلفن ثابت یا 0212318 از تلفن همراه یا شهرستان تماس بگیرند و شارژ به مبلغ دلخواه دریافت کنند.

وی افزود: همراه اول و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با همکاری شرکت راهکارهای همراه کارینا همزمان با عید سعید غدیر خم و بازگشایی نمایشگاه تلکام برای نخستین بار امکان شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول از طریق تلفن گویا را فراهم کرده اند.

عطوفی گفت: مشترکان از طریق این شماره همچنین می توانند قبض های خود را تلفنی پرداخت کنند.

پیش از این نیز امکان شارژ اتوماتیک تلفن های همراه اعتباری همراه اول از طریق سایت autocharg.ir فراهم شده بود .

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام از عصر روز دوشنبه گذشته (23 ابان ماه) با حضور 'رضا تقی پور' وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و تا روز 27 آبان ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در معرض دید علاقمندان است.

شعار نمایشگاه تلکام امسال ' همراهی امروز ، خدماتی از جنس فردا ' است و بیش از 170 شرکت ایرانی و 37 شرکت خارجی در آن حضور دارند.

نمایشگاه ایران تلکام به عنوان مهم‌ ترین رویداد مخابراتی کشور در سطح کاملا' تخصصی برگزار می‌ شود و یکی از اهداف اصلی آن حضور، بازدید و تبادل اطلاعات متخصصان، مدیران و کارشناسان بخش‌ های دولتی و خصوصی دست‌ اندکار این صنعت است.

عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی ‌های متخصصان، شرکت ‌ها و تولید کنندگان داخلی، ارائه و اطلاع ‌رسانی در خصوص آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع ‌رسانی، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال فناوری‌ های روز به کشورمان، ایجاد فرصت برای ارتباط میان خریداران و فروشندگان کالا و خدمات و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی‌ های این صنعت در کشورمان از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

  • ۹۰/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">