ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شانس ایرانی ها برای بردن اپراتور سوم بالاست

| چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۸۷، ۰۴:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

کنسرسیوم مخابرات ایران متشکل از 52 شرکت داخلی است که با توان فنی، مهندسی اجرایی و مالی فراهم شده، آماده شرکت در مزایده اپراتور سوم تلفن همراه است تا بخدمات مورد نظر اپراتور سوم با پهنای باند بالا ارائه کند.

مهندس فرامرز رستگار دبیر کنسرسیوم بزرگ مخابرات ایران در گفت و گو با خبرنگار سیتنا اظهار داشت: کنسرسیوم مخابرات ایران اولین مجموعه ای بود که در همان ساعات اولیه اسناد مزایده را خریداری کرد که البته پیش از آن کنسرسیوم آمادگی لازم را کسب کرده بود.

وی با بیان این مطلب که کنسرسیوم مخابرات از نه ماه قبل به منظور شرکت در مزایده اپراتور سوم تشکیل شده است تصریح کرد: قبل از فروش اسناد خود را آماده کردیم تا پیشنهادات خود را در تاریخ لازم اعلام کنیم.

رستگار افزود: این اپراتور علاوه بر ارائه خدمات پایه کارهای صوتی در تلفن همراه، خدمات پیشرفته‌تر چند رسانه‌ای Multi-Media ارائه و پهنای باند وسیع‌تری ارائه می‌کند.

دبیر کنسرسیوم بزرگ مخابرات ایران در پایان خاطر نشان کرد: با توان داخلی بالایی که در کنسرسیوم ایجاد شده است احتمال برنده شدن ما در این مناقصه بالاست.

  • ۸۷/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">