ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در حال بازنگری طراحی شبکه تلفن همراه در تهران هستیم تا اشکالات مورد نظر در طراحی را یافته و شبکه را به وضعیت مطلوب برسانیم.

دکتر محمد سلیمانی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این‌‏که شبکه تلفن همراه شبکه‌‏ای زنده، متحرک و پویا است و نمی‌‏توان برای توسعه ، بهینه‌‏سازی آن را متوقف کرد، اظهارداشت: از شهریورماه سال گذشته تاکنون بیش از 600 هزار شماره جدید در تهران واگذار کرده‌‏ایم و طبق اندازه‌‏گیری پارامترهای مختلف در سطح شهر مشخص شده که وضعیت شبکه تلفن همراه طی این بازه زمانی بهتر شده است.

وی ، افزود: تهران بدترین مشکلات شبکه تلفن همراه را داراست.

دکتر سلیمانی، با اشاره به مراحل بهینه‌‏سازی شبکه تلفن همراه از شهریورماه سال گذشته، یادآور شد: طی 6 ماهه دوم سال 84 در سه مرحله بهینه‌‏سازی شبکه اجرا شده است و از 20 خرداد سال جاری نیز مرحله چهارم بهینه‌‏سازی را آغاز کرده‌‏ایم که این مرحله تا پایان مرداد ماه جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان این‌‏که در شهریورماه سال گذشته بحث‌‏های مختلفی در بهینه‌‏سازی شبکه تهران برای‌‏ ما مبهم بود، تصریح کرد: عمدتا مشخص نبود که اشکالات در کدام قسمت از شبکه وجود دارد ؛ اما در حال حاضر به وضعیت نسبتا مطلوب‌‏تری دست پیدا کردیم ؛ چرا که مشکلات شبکه تا حد بسیاری مشخص شده است.

دکتر سلیمانی، افزود: خوش‌‏بین هستیم که بتوانیم تا پایان مردادماه سال جاری بهبود بسیار خوبی در شبکه ایجاد کرده و رضایت عمومی را به طور نسبی به دست بیاوریم.

  • ۸۵/۰۴/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">