ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طی دو ماه آینده ، طراحی جدید شبکه دیتا تمام نیازهای دولت الکترونیک ، بانک الکترونیک و آموزش الکترونیک را در تهران برآورده خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ، مهندس محمود خسروی ، مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران ، در مراسم افتتاح 6058 پروژه ارتباطی که با حضور دکتر احمدی‌‏نژاد رییس جمهور و دکتر سلیمانی وزیر ارتباطات برگزار شد، ضمن تشریح دستاوردهای شرکت مخابرات این استان، اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب به ازای هر 100 نفر 5 خط تلفن ثابت در تهران وجود داشت که امروز این میزان به ازای هر 100 نفر به 43 رسیده است.

وی ، افزود: قبل از انقلاب اسلامی میزان تلفن‌‏های منصوبه در تهران 395 شماره بود که امروز به پنج هزار و 280 شماره رسیده است.

خسروی ، با بیان این‌‏که از 9 روستای دارای ارتباط قبل از انقلاب در تهران در حال حاضر هزار و 181 روستا دارای ارتباط هستند ،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم کلیه آبادی‌‏های استان را دارای ارتباط کنیم.

وی ، با اشاره به رشد 20 درصدی امکانات مخابراتی استان تهران نسبت به عملکرد مشابه در سال قبل ، یادآور شد: کلیه مراکز تلفنی بر اساس تکنولوژی روز و با یک مدیریت یکپارچه اداره می‌‏شود ، به طوری که شبکه زیرساخت تمام سرویس‌‏های لازم را از طریق انتقال بین مراکز برقرار می‌‏کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران ، اظهار داشت: تهران از نظر ارتباطات در وضعیت مطلوبی به سر می‌‏برد.

وی ، در خصوص استفاده از تکنولوژی‌‏های جدید در تلفن همگانی ، افزود: در سال‌‏های اخیر با توسعه این فناوری درصدد هستیم با اندک فاصله‌‏ای ، دسترسی افراد را به یک تلفن همگانی فراهم کنیم.

خسروی ، با اشاره به طراحی جدید شبکه دیتا ، گفت: این شبکه می‌‏تواند ارتباط کاربران خطوط پرسرعت و هم DIALLUP و NGN را فراهم کند که در آینده نزدیک به بهره‌‏برداری می‌‏رسد.

وی ، در خصوص سیستم‌‏های ACCESS نیز یادآور شد: با استفاده از فیبرنوری به خارج کردن سیستم‌‏های سنتی ، نیازهای جدید مشترکین را پاسخ می‌‏دهیم.

مهندس خسروی ، پوشش هم زمان دیتا و صحبت را با برقراری پهنای باند از جمله اقدامات عنوان کرد و در خصوص تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: سرویس‌‏های ارزش افزوده دریافت ریز مکالمات 1818 تلفن 190 از جمله سیستم‌‏های ایجادی در تکریم ارباب رجوع است.

وی ، در پایان با اشاره به 355 هزار شماره ثابت مورد افتتاح ، خاطرنشان کرد: امروز 154 طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر 158 میلیارد تومان به بهره‌‏برداری می‌‏رسد.

  • ۸۴/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">