ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شبکه رایتل تست شد

| چهارشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۵:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

ارتباط صوتی و تصویری سیمکارت های اپراتور سوم تلفن همراه توسط برخی ازخبرنگاران در دو نقطه از شهر تهران مورد تست قرار گرفت.

به گزارش موبنا، روز گذشته سیمکارت های رایتل در اختیار جمعی از خبرنگاران که در دو محل تالار تلاش وزارت کار (واقع در خایابان ولیعصر نرسیده به چهار راه پارک وی) و ساختمان مرکزی تامین تلکام (واقع در خیابان ولیعصر – خیایان ارمغان غربی) حضور پیدا کرده بودند قرار گرفت تا آنان خود وضعیت شبکه و خدمات این اپراتور را بررسی کنند.

بر همین اساس خبر نگاران با دو گوشی مجهز به سیمکارت‌ رایتل با یکدیگر تماس برقرار کردند و برخی از سرویسهای این اپراتور را همچون مکالمه تصویری، اینترنت پرسرعت و سرویس MMS مورد تست قرار دادند.

گفتنی است ثبت نام سیمکارتهای نسل سوم که قرار است با نام تجاری "رایتل " و با شعار "زندگی در دستان شما" به بازار عرضه شود، از نیمه دوم آذرماه آغاز خواهد شد و به مرور زمان این سیمکارتها به متقاضیان واگذار می شود.

مجوز ارائه سرویس های نسل سوم از جمله تلفن تصویری و اینترنت بر روی سیمکارتهای رایتل داده شده وتعرفه دقیقه ای 85 تومان برای سرویس مکالمه این اپراتور درنظر گرفته شده است.

  • ۹۰/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">