ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرایط تقسیط بدهی مشترکان همراه‌اول

| دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

همه مشترکان همرا‌ه‌اول که خط تلفن‌همراه آنها در وضعیت نرمال یا قطع است و مبلغ بدهی آنها حداقل یک صد هزار ریال است، می توانند از طریق پرتال همراه اول و مراکز تلفن ثابت اقدام به تقسیط بدهی خود کنند.

به گزارش موبنا برای تقسیط بدهی تلفن‌های تخلیه سلب امتیازی صرفاً بایستی مالک تلفن همراه با کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه کند.

در مدت تقسیط محدویت هایی برای خطوط تقسیط شده برقرار می‌شود که از این میان می توان به قطع سرویس‌های GPRS ، MMS و رومینگ بین الملل اشاره کرد.

بر اساس این گزارش درصورت عدم پرداخت قسط برای اولین بار خط 3 روز پس از سررسید قسط تلفن قطع عدم پرداخت قسط خواهد شد. در این وضعیت اگر قسط مربوطه پرداخت شود خط بدون مراجعه حضوری پس از 24 ساعت مجدداً وصل خواهد شد .

چنانچه مشترکی تا سر رسید قسط بعدی نیز به پرداخت اقساط و وصل خط خود اقدام نکند،3 روز پس از سررسید قسط مورد نظر، خط مشترک " قطع تسویه حساب اقساط" می‌شود . در این شرایط مشترک از وضعیت تقسیط خارج و مانده بدهی اقساط مجدداً به صورتحساب مشترک برمی‌گردد.

همچنین کلیه محدودیت‌های اعمال شده بابت تقسیط حذف و به وضعیت نرمال تغییر می‌یابد. در این حالت مشترک می‌بایستی برای وصل خط خود به مراکز تلفن ثابت (مراکز استانها)با پرداخت مبلغ بدهی به روز ، مراجعه کند.

همچنین مشترکی که در وضعیت تسویه حساب اقساط است می توانند با مراجعه به مراکز تلفن ثابت (مراکز استانها) نسبت به اخذ قبض میاندوره به روز و پرداخت آن جهت وصل تلفن خود نسبت به تقسیط مجدد خط اقدام کند.

امکان پرداخت قبض میاندوره به روز از طریق پرتال همراه اول نیز میسر است لیکن برای وصل خط مشمول قطع " تسویه حساب اقساط" و یا تقسیط مجدد، مشترک بایستی به یکی از مراکز تلفن ثابت (مراکز استانها) مراجعه کند.

سررسید اقساط بصورت ماهانه توسط سیستم تعیین می شود و برای پرداخت مشترک می تواند پس از اخذ شناسه قبض و پرداخت از پرتال همراه اول، از کلیه روش‌های پرداخت حضوری و غیر حضوری ( تلفن بانک ATM – و ... ) اقدام کند.

کلیه مواردی که در مراکز تلفن ثاتب تقسیط شده قابلیت پرداخت در پرتال همراه اول را داشته و کلیه موارد تقسیط شده در پرتال همراه اول نیز قابلیت چاپ قبض در مراکز تلفن ثابت (مراکز استانها) و پرداخت به کلیه شیوه های اعلام شده در بند 7 را دارد .

مشترک می تواند از طریق انتخاب گزینه پیگیری تقسیط، لیست اقساط، وضعیت وصولی آنها و اقساط باقیمانده را رویت کند .

هر شماره تلفن فقط یک بار در سال می تواند از طریق پرتال تقسیط شود و مشترک جهت تقسیط مجدد در طول یک سال، بایستی در تهران به مراکز تلفن ثابت (و در استانها به ادارات مشترکین) مراجعه کند .

  • ۹۱/۱۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">