ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرط مهم سازمان خصوصی‌سازی برای مخابرات

| دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۸۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت : از سه شرط تعیین شده شرکت بورس برای عرضه سهام شرکت مخابرات، فقط اطلاعات مالی سال 87 و پیش بینی سود هر سهم اهمیت داشته و باید ارایه شود .

اسماعیل غلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص سه شرطی که شرکت بورس برای عرضه سهام شرکت مخابرات تعیین کرده اظهار داشت : در مورد تعهد سهامدارعمده‌ شرکت (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) مبنی بر جبران خسارت ناشی از هرگونه دعاوی مربوط به دوره‌ی قبل از تاریخ درج باید گفت که اخذ این تعهد مشکلی ندارد و وزیر اراتباطات این اقدام را انجام خواهد داد.

وی درباره تعیین رقم نهایی سرمایه که به عنوان دومین شرط عرضه سهام شرکت مخابرات مطرح شده بود خاطر نشان کرد : سرمایه فعلی این شرکت همان 3 هزار و600 میلیارد تومان است که در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده ومشکلی در این رابطه وجود ندارد.

غلامی درخصوص ارایه اطلاعات مالی پیش‌بینی شده سال مالی منتهی به 30 اسفند 87 (حسابرسی‌شده) شرکت مخابرات تصریح کرد : از بین سه شرط مطرح شده از جانب شرکت بورس فقط این شرط از اهمیت برخوردار است که باید منتظر اعلام نتیجه و سود هر سهم شرکت مخابرات از سوی سازمان حسابرسی ماند.

به گزارش فارس ، روز گذشته شرکت سهامی بورس به عنوان بالاترین بازار سرمایه با درج و در نظرگرفتن پلاک 447 برای شرکت مخابرات، عرضه سهام این شرکت مشمول اصل 44 را مشروط به رعایت سه مورد کرد.

  • ۸۷/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">