ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مناقصه اپراتور دوم تلفن همراه به گونه‌ای بوده است که شرکت‌های داخلی نتوانسته‌اند در آن شرکت کنند.

یک کارشناس مخابرات که خواستار عدم افشای نام خود شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود؛ بر اساس یکی از بندهای مناقصه اپراتور دوم تلفن همراه تنها شرکت‌هایی که تا کنون حداقل 2 میلیون سیم‌کارت واگذار کرده‌اند می‌توانستند در مناقصه اپراتور دوم تلفن همراه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس شرکت‌های داخلی که از توانایی و تخصص بالایی برخوردار بودند از حضور در این مناقصه محروم گشتند.

این کارشناس در خصوص راه‌حل برون رفت از این چالش گفت: به نظر می‌رسد بهتر است این مناقصه باطل شده و یک مناقصه جدید و با شرایط و قوانین موجود برگزار گردد.

وی افزود: این مناقصه باید به گونه‌ای برگزار شود که تمام شرکت‌های داخلی نیز در شرایطی برابر امکان حضور در آن را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شرکتی که امکان مدیریت، طراحی و تولید تجهیزات از قبیل دکل، سوئیچ و BTS را داشته باشد توانایی اجرای این پروژه را دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور شرکت‌های خارجی تمایل رقابت را از شرکت‌های داخلی نمی‌گیرد گفت: در صورت وجود کنترل نظارت شرکت‌های داخلی امکان کم‌کاری را نخواهند داشت.

  • ۸۴/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">