ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهرداری و تکذیب عدم اجازه نصب آنتن‌های BTS

| يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۸۴، ۱۱:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

سعید کریمی ـ یک مقام آگاه در شهرداری تهران: عدم اجازه نصب آنتن‌های BTS تلفن همراه از سوی شهرداری حقیقت ندارد.

یک مقام آگاه در شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: به دلیل حفظ بافت شهری و استفاده بهینه از امکانات سطح شهر، طی جلسات متعددی که با مسوولان شرکت ارتباطات سیار وزارت ارتباطات و سیم‌کارت‌های اعتباری (تالیا) برگزار شد، پیشنهاد ایجاد سایت‌های BTS مشاع از سوی شهرداری به مسوولان نامبرده ارایه شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از آنها خواسته شد ظرف مدت 4 ماه طرح اجرایی برای ایجاد سایت‌های BTS مشاع که حداقل 4 اپراتور بتوانند از آن استفاده کنند ارایه شود که این امر تا کنون محقق نشده است.

این مقام آگاه تاکید کرد: علی‌رغم تاییدهایی که از سوی کارشناسان برای اجرای این طرح صورت گرفته و طرح‌های نمونه‌ای نیز از سوی شهرداری به مسوولان ارتباطات سیار ارایه شده است، این مسوولان تا کنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نداده‌اند.

لازم به ذکر است پیش از این یک مقام مسوول در شرکت و ارتباطات سیار در گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها خبر از عدم اجازه نصب آنتن‌های BTS از سوی شهرداری به بهانه زیباسازی شهر داده بود.

این مقام مسئول بدون اشاره به پیشنهاد مطرح شده از سوی شهرداری خاطرنشان کرده است؛ مخالفت شهرداری تهران در نصب آنتن‌های BTS در زمان‌بندی شرکت ارتباطات سیار بسیار تأثیرگذار است.

  • ۸۴/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">