ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شوک فیس‌بوک به بازارهای بورس جهان

| سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

در معاملات امروز بازارهای بورس جهان، بررسی داده‌های فیس‌بوک باعث ایجاد نگرانی در مورد سهام تکنولوژی و هجوم سرمایه گذاران برای فروش سهام شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه درحالی‌که سرمایه‌گذاران با وحشت از قوانین سخت‌گیرانه‌تر به فروش سهام تکنولوژی آمریکا هجوم آوردند، سهام آسیایی وضعیتی تدافعی به خود گرفت. این موج زمانی آغاز شد که شرکت فیس‌بوک، پس از انتشار گزارشی که نشان می‌داد این شرکت دسترسی‌های نامناسبی به داده‌های کاربران می‌دهد، تحت فشار شدید قرار گرفت.

همچنین امروز قبل از این که اولین جلسه سیاست‌گذاری فدرال‌رزرو با حضور رییس جدید آن، جرومی پاول، برگزار شود و در میان نگرانی‌هایی از این که ممکن است رییس‌جمهور ترامپ ابزارهای خصمانه تجاری بیشتری در مورد چین به کار بگیرد، سرمایه‌گذاران با احتیاط عمل کردند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارجِ ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی، که در آغاز معاملات تا ۰.۵ درصد افت کرده بود، در نهایت با ۰.۲ درصد سود به کار خود پایان داد. نیکی ژاپن ۰.۵ درصد افت کرد.

در وال‌استریت شاخص‌های اس‌اندپی۵۰۰ هر دو بدترین روز خود در ۵ هفته اخیر را ثبت کردند و به ترتیب۱.۴۲ درصد و ۱.۸۴ درصد سقوط کردند.

نرخ دلار در برابر ین با تغییری اندک به ۱۰۶.۰۱ ین د. برابر هر دلار رسید.

  • ۹۶/۱۲/۲۹

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">