ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شکست تلخ آیفون ۸ به روایت تصویر

| يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

خستین روز عرضه آیفون ۸ در بزرگترین بازار مصرفی دنیا (چین) با رخدادهایی جالب و شکستی بسیار تلخ برای اپل همراه بود.

اپل نخستین روز فروش گوشی تازه رونمایی شده آیفون 8 را به گونه‌ای سپری کرد که تنها با استقبال دو چینی در پشت فروشگاه این شرکت آغاز شد.

جالب است که تدابیر امنیتی بسیاری برای آغاز عرضه توسط این کمپانی در چین اندیشیده شده بود زیرا گمان می‌رفت که مانند سنوات قبل میزان استقبال از آن بسیار باشد.

در آستانه ورودی این فروشگاه، نرده‌هایی نصب شده بود تا به صفوف جمعیت احتمالی علاقمند به خرید این دستگاه نظم بخشد و آنها را به گونه‌ای مرتب کند تا بتوانند از طریق دو در ورودی وارد این فروشگاه شوند.

به گزارش تسنیم برخلاف تمامی تدابیر اندیشیده شده اما نهایتا دو نفر به استقبال عرضه آمدند و همین موضوع موجب شد تا پس از گذشت 43 دقیقه از افتتاح فروشگاه (آغاز به کار ساعت 8)، نرده‌های تدارک دیده شده جمع‌آوری شود.

با استناد به برخی گزارشهای چینی، از ابتدای روز گذشته حدود 40 مأمور امنیتی این کشور در حال آماده‌سازی محیط بیرونی این فروشگاه با رعایت تمامی قوانین امنیتی بودند

از آن جهت که چین بزرگترین بازار دنیاست، احتمال داده می‌شود مردم آن در حال آماده‌سازی خود برای استقبال از عرضه آیفون10 هستند اما اگر همین رویه در ارتباط با آیفون10 نیز تکرار شود، آنگاه رکورد تاریخی منفی در رزومه این کمپانی امریکایی ثبت خواهد شد.

  • ۹۶/۰۷/۰۲

آیفون 10

آیفون 8

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">