ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشرق‌نیوز نوشت : مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند. یکی از چهره‌های مشهور که اخیرا پیامی را منتشر کرده بود را دعوت کردند، گفت بیایید در پیام‌های من نگاه کنید که من چقدر تهدید شدم.
حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه، در همایش ملی روسا و دبیران شورای نیروهای انقلاب اسلامی گفت: یک شبکه بازی‌های کامپیوتری را ضربه زدیم، ۳ نفر از بالای مجموعه به اسرائیل وصل بودند؛ مأموریت‌شان این بود که بازی‌هایی تولید کنند که در آنها هیجان، خشونت و لاابالی‌گری باشد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه افزود: در شبکه مدارس، ۵ مدرسه زدند، در یکی از متون آنها، چگونگی تبدیل چالش خانگی به چالش اجتماعی را آموزش می‌دادند.

ضربه به شبکه ساخت بازی‌های کامپیوتری و ارتباط سه نفرشان با اسرائیل

مشاور عالی فرمانده کل سپاه همچنین با بیان اینکه جبهه انقلاب شبکه دارد اما همگرا نیست، بر ضرورت ایجاد شبکه انسان ـ رسانه در سطح ملی، استانی و قشری برای گفتمان سازی و جریان سازی، ساماندهی و تقویت شبکه جهادگران عرصه تبیین، تعامل با نخبگان ملی و استانی، استفاده از ظرفیت فعالان اجتماعی، ایجاد بانک اطلاعاتی از نیروهای کارآمد و استفاده ظرفیت فعالان اجتماعی تأکید کرد.

طائب افزود: هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند. مشاور عالی فرمانده کل سپاه اظهار داشت: یکی از چهره‌های مشهور که اخیرا پیامی را منتشر کرده بود را دعوت کردند، گفت بیایید در پیام‌های من نگاه کنید که من چقدر تهدید شدم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">