ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح اجرایی جهش صادرات نرم افزار

| چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۸۴، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

نایب رییس اتحادیه‌ی صادر‌کنندگان نرم افزار گفت: طرح اجرایی جهش صادرات نرم افزار سال 85 توسط اتحادیه ی صادر‌کنندگان نرم افزار طراحی و ارایه شد.
«محمدرضا طلایی» در گفت‌وگوبا خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران
(ایسنا)، با اشاره به طرح جهش صادرات نرم افزار گفت: این طرح به مراکز دولتی از جمله ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای عالی فناوری اطلاعات، اتاق ایران و سازمان توسعه‌ی تجارت ارسال شده و به مراکزی مثل وزارت اقتصاد، مجلس شورای اسلامی‌ این طرح را ارسال خواهیم کرد .
وی با بیان این که این طرح جهت حضور در نمایشگاه‌های خارجی برای تاسیس دفاتر اتحادیه‌ی حضور در نمایشگاه‌های خارجی برای تاسیس دفاتر اتحادیه‌ی در سه نقطه‌ی آفریقای جنوبی، ازبکستان و کانادا می‌باشد، گفت: حمایت از صادرات نرم‌افزار در نمایشگاه‌های افغانستان و تاجیکستان و استاندارد سازی نرم افزارهای تولیدی در داخل کشور جهت صادرات از دیگر مسائلی است که در این طرح به آن اشاره شده است.
نایب رییس اتحادیه‌ی صادر‌کنندگان نرم افزار همچنین بر اصلاح و تسهیل قوانین و مقررات در امر صادرات نرم افزار تاکید کرد.
وی پیش‌بینی کرد: تعداد اعضای اتحادیه که 72 شرکت یا شخصیت حقیقی است به 150 عضو افزایش یابد و یک رشد صد درصدی هم در آمار صادرات نرم افزار با اجرای این طرح در سال 85 خواهیم داشت .
طلایی با تاکید بر استانداردسازی نرم افزارهای صادراتی هدف از این طرح را افزایش صادرات نرم افزار و حمایت از صادر کنندگان نرم افزاری دانست .
نایب رییس اتحادیه‌ی صادر‌کنندگان نرم افزار گفت: تمامی‌اعداد و ارقام در این طرح مطالعه شده و میزان حمایت و بازدهی آن‌ها نیز مشخص است .
طلایی در پایان همچنین از برگزاری نشست مطبوعاتی این اتحادیه درباره‌ی جزییات کامل طرح تا دو هفته‌ی آینده خبر داد.

  • ۸۴/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">