ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح همراه اول برای ارسال انبوه پیامک

| يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: در حال توسعه شبکه هستیم تا در زمان‌های خیلی کوتاه مانند برنامه‌های نیم یا یک ساعته رادیو و تلویزیون که مشترکان قصد شرکت در نظرسنجی را دارند، بتوانند حجم زیادی پیامک ارسال کنند.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با فارس گفت: در حال حاضر ظرفیت پیامک در شبکه 11 هزار پیام در ثانیه است که مشترکان می‌توانند این تعداد پیامک ارسال کنند و اینکه از چه نقاطی بخواهند پیامک ارسال کنند ظرفیت مراکز پیام کوتاه است.

وی ادامه داد: برای افزایش ظرفیت پیام کوتاه در شبکه باید ظرفیت در تمام نقاط اعم از BTS، BSC و نقاط انتقال توسعه پیدا کند که ظرفیت 11هزار پیام کوتاهی شبکه در سال جاری در حال توسعه است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار افزود: در حال توسعه شبکه هستیم تا در زمان‌های خیلی کوتاه مانند برنامه‌های معمولاً نیم ساعته یا یک ساعته رادیو تلویزیون که مشترکان قصد شرکت در نظرسنجی و اعلام نظر دارند بتوانند حجم زیادی پیام کوتاه ارسال کنند.

وی ادامه داد: برای فراهم کردن این امکان باید مرکز ارسال پیامک تقویت شود که بخشی از این کار در حال انجام است و پیشنهادهایی نیز دریافت شده است.

  • ۸۹/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">