ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه محدود اینترنت همراه اول از فردا

| شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۸۷، ۰۲:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

جی پی آر اس" شرکت ارتباطات سیار ایران، مرحله تستهای فنی اولیه را پشت‌ سر گذاشته و از روز یکشنبه در اختیار مشترکان متقاضی این سرویس قرار می‌گیرد.

به ‌گزارش روابط ‌عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، سرویس GPRS همراه‌ اول، راه‌اندازی شده و از 12 آبان ماه جاری آماده ارایه به مشترکان سیم ‌کارتهای دایمی "0912" در استان تهران است.

به این ترتیب، این دسته از مشترکان همراه‌ اول در این مرحله می ‌توانند از ساعت 23 تا 8 صبح روزهای عادی و تمام ساعات روزهای تعطیل، از اینترنت استفاده کنند.

مشترکان سیم‌ کارتهای دایمی "0912" که متقاضی استفاده از این خدمت در استان تهران هستند باید از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 12 آبان ماه با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی WWW.MCI.IR تقاضای خود را ثبت کنند.

پذیرش درخواست، متناسب با شرایط شبکه و در هر مرحله برای 50 هزار نفر صورت می ‌پذیرد که از طریق پیامک به اطلاع مشترک متقاضی می‌رسد.

همراه ‌اول، بر اساس اطلاعاتی که متقاضی در سایت اینترنتی ثبت کرده است، پیامک تنظیمات لازم برای استفاده از خدمات GPRS را برایش ارسال می‌کند.

اطلاعات بیشتر درباره چگونگی ارایه درخواست، نحوه‌ ارایه سرویس، تعرفه خدمات و تنظیمات انواع گوشیها، در نشانی اینترنتی مذکور آمده است.

فعلا فاز نخست ارایه سرویس GPRS آغاز شده و به ‌تدریج در فازهای بعدی، این سرویس در تمامی ساعات و برای مشترکان تمامی سیم‌ کارتهای همراه ‌اول در استان تهران و در ادامه، سایر نقاط کشور ارایه می‌شود.

  • ۸۷/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">